مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:502023-12-26اقتصادي

50 خدمت اینترنت بانک سپهر را نامحدود به خدمت بگیرید


​مشتریان حقیقی و حقوقی بانک صادرات ایران می توانند با درخواست عضویت غیر حضوری در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، بیش از 50 خدمت متنوع بانکی از جمله خدمات چک و چکنو، - ​مشتریان حقیقی و حقوقی بانک صادرات ایران می توانند با درخواست عضویت غیر حضوری در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، بیش از 50 خدمت متنوع بانکی از جمله خدمات چک و چکنو، مدیریت تسهیلات و تعهدات، پرداخت و دریافت و گزارش های مختلف بانکی را از این سامانه در منزل یا محل کار دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سامانه بانکداری اینترنتی این بانک ویژه اشخاص حقیقی (IB) و ویژه اشخاص حقوقی و مشترک (BIB) به نشانی: http://bsi.

ir قابل دسترس است و مشتریان بانک می توانند برای انجام امور بانکی خود به صورت غیر حضوری در این سامانه ثبت نام کرده و پس از احراز هویت در شعب، از خدمات متنوع با مزیت های قابل توجه و رقابتی آن با سایر بانک ها، بهره مند شوند.

برخط شدن امکان درخواست عضویت، رمزیاب جدید و فعال سازی کد کاربری از تازه ترین گزینه های به روزشده این سامانه است امکان مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات خود و دیگران به صورت درون بانکی و بین بانکی، مدیریت تسهیلات و تعهدات شامل سرویس های مشاهده صورت حساب تسهیلات، گزارش تعهدات غیر مستقیم، گزارش ضمانت نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 خدمت اینترنت بانک سپهر را نامحدود به خدمت بگیرید

50 خدمت اینترنت بانک سپهر را نامحدود به خدمت بگیرید