مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:412024-01-08اجتماعي

دیو آلودگی چو بیرون رود؛ شرکت کربن ایران در آستانه خروج از اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان به وضعیت آلودگی هوای شهر اهواز و حفظ محیط زیست و سلامت مردم استان تأکید کرد و گفت جابجایی شرکت کربن ایران از منطقه شهری اهواز موضوعی است که مدت هاست در دست پیگیری قرار دارد.

رییس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: فرآیند جابه جایی شرکت کربن ایران از محدوده شهر اهواز به شهرک صنعتی شماره پنج این شهرستان از بهمن ماه امسال آغاز می شود.

استمرار فعالیت شرکت کربن بلک در محدوده شهر اهواز و آلودگی هوای منطقه به دلیل فعالیت این شرکت، موجب نگرانی و انتقادات مردم و مقامات محیط زیستی شده است.

انتقال شرکت کربن بلک به خارج از محدوده شهر اهواز می تواند گامی موثر در جهت حفاظت از محیط زیست و بهبود کیفیت هوای شهر باشد.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان چندی پیش گفته بود: در حال حاضر مهم ترین شرکت های صنعتی مستقر در اهواز که باید جابه جا شوند، شرکت کربن بلک و در مرحله بعد شرکت نورد هستند.

مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ماه دی سال 1400، اعلام کرد که مبلغ 12 هزار میلیارد ریال برای انتقال شرکت کربن ایران به خارج از شهر اهواز، بر اساس تصمیمات سفر رییس جمهور به خوزستان، اختصاص داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیو آلودگی چو بیرون رود؛ شرکت کربن ایران در آستانه خروج از اهواز

دیو آلودگی چو بیرون رود؛ شرکت کربن ایران در آستانه خروج از اهواز