مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:552023-12-31فرهنگي

جبلی: سریال های «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» برای پخش بین الملل تولید می شوند


جبلی در افتتاح نمایشگاه رصتا با اشاره به سریال «سووشون» که در نمایش خانگی تولید شده است، بیان کرد: داستان هم باید با فضای بین المللی تناسب داشته باشد.

- جبلی: سریال های سلمان فارسی و موسی(ع) برای پخش بین الملل تولید می شوند جبلی در افتتاح نمایشگاه رصتا با اشاره به سریال سووشون که در نمایش خانگی تولید شده است، بیان کرد: داستان هم باید با فضای بین المللی تناسب داشته باشد.

سریال سلمان فارسی یا سریال موسی(ع) همزمان برای دیده شدن در فضای بین المللی تولید می شوند و این ظرفیت هم در صداوسیما و هم در فضای بین المللی قابل پخش است، از داستان سووشون هم مطلعم و داستان خوبی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا ، دومین دوره نمایشگاه رصتا (رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، سعید مقیسه رییس ساترا، محسن قائمی نسب قائم مقام ساترا، محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا، حمیدرضا نوابی دبیر دومین دوره نمایشگاه، محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب وکار ساترا، محمد حسام پور معاون پایش و نظارت ساترا و جمعی اصحاب رسانه و فعالان صنعت در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: سریال های «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» برای پخش بین الملل تولید می شوند

جبلی: سریال های «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» برای پخش بین الملل تولید می شوند