مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:112024-01-09سياسي

افتتاح بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در خراسان جنوبی


با حضور رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند، بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.

- جعفر اسلام خواه رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند امروز در حاشیه افتتاح پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در راستای سهل الوصول کردن دسترسی مردم به خدمات قضایی و حقوقی و  عدالت قضایی و حقوق شهروندی انجام می شود که تاکنون 24 دفتر در استان راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه دسترسی مردم به خدمات قضایی راحت تر باشد در احقاق حقشان نیز سریع تر  به نتیجه می رسند، عنوان کرد: افراد حقوقدان در دفاتر خدمات الکترونیک، دادخواست ها، شکایات و شکواییه ها و اعتراضات مردمی را بررسی و پرونده ها با نواقص کمتر وارد دادگستری شده و در نتیجه اطاله دادرسی هم کمتر می شود و مردم راحت تر خدمات دریافت می کنند.

اسلام خواه تصریح کرد: هر چه دادخواست مردم کامل تر و بدون نقص باشد، نیاز به مراجعه حضوری روزانه به دادگستری کمتر می شود  چراکه دسترسی مردم در دادگستری کندتر است و در این دفاتر راحت تر به عدالت قضایی دسترسی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در خراسان جنوبی

افتتاح بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در خراسان جنوبی