مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 18:302024-01-05سياسي

دشمن به دنبال توقف ملت ایران است


حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری امام جمعه سنقروکلیایی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی اخیر کرمان امروز جمعه 15 دی ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری امام جمعه سنقروکلیایی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی اخیر کرمان امروز جمعه 15 دی ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: در آستانه شهادت حاج قاسم، شاهد جنایت دشمنان این مرزوبوم با به شهادت رساندن زائران آن عزیز شدیم.

وی بابیان این که دشمن نمی تواند دلدادگی مردم به حاج قاسم را ببینند، افزود: شهادت حاج قاسم هراس بیشتری در دل دشمن انداخته است تا خود سردار سلیمانی، لذا این امر باعث شد که زائران آن حضرت را به شهادت رسانند.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی بابیان این که دشمن به دنبال توقف ملت ایران است، تصریح کرد: این جنایت نشان داد که دشمن شناخت کاملی از این ملت نداشته زیرا این ملت حاضرند شهید شوند ولی پرچم بی علمدار نماند.

وی ادامه داد: قیام خونین مردم قم علیه رژیم پهلوی در 19 دی 1356 را نقش مهمی در دمیدن روح تازه ای در کالبد مبارزان است و حرکتی که در آن روز فقط به خاطر ایمان و غیرت دینی از سوی مردم انجام گرفت، خدای متعال به این حرکت برکت داد؛ ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال توقف ملت ایران است

دشمن به دنبال توقف ملت ایران است