مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:152024-01-07سياسي

تجلیل خادمیاران رضوی از خانواده شهدای نعمت آباد ریگان


خادمیاران رضوی با حضور در روستای نعمت آباد ریگان از 8 خانواده معظم شهید این روستا و جانباز والامقام دهرضایی تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، دبیر کانون خدمت رضوی ریگان امشب در حاشیه تجلیل از خانواده معظم شهدا در روستای نعمت آباد اظهار کرد: مادران و همسران شهدا اسوه های صبر، فداکاری و پاکدامنی هستند و امنیت امروز کشور مرهون جامعه ایثارگران است.

علی فرامرزی بیان داشت: بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی قدر قرار دارند.

 وی با تأکید بر صبر و استقامت در برابر سختی ها افزود: جهاد را رها نکنید که این توصیه ها زبان حال شهیدان است که باید به آن ها عمل کنیم.

دبیر کانون خدمت رضوی ریگان عنوان داشت: در روستای نعمت آباد، یک خانواده سه شهید و یک خانواده دو شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

 فرامرزی عنوان کرد: کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت مفتخر است به نیابت از امام مهربانی ها در بزرگداشت یاد و خاطر شهدا همواره شمیم عطر رضوی را در منزل و محله خانواده معظم شهدا جاری کند.

پایان پیام/80014/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل خادمیاران رضوی از خانواده شهدای نعمت آباد ریگان

تجلیل خادمیاران رضوی از خانواده شهدای نعمت آباد ریگان