مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:412024-01-01سياسي

شورای شهر نوشهر منحل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فرهاد عسگری سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری مازندران امروز دوشنبه 11 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشاء و اختلاس، پایان مهر ماه از قول رییس کل دادگستری مازندران اعلام شد، اظهار کرد: درحال حاضر با گذشت بیش از دو ماه از این ماجرا، روز گذشته در نشست بررسی سرنوشت این نهاد مردمی در فرمانداری نوشهر، صورت جلسه انحلال شورای شهر شهرداری نوشهر تنظیم و برای انجام روند اداری به استانداری ارسال شد.

وی با بیان اینکه فرایند اداری انحلال شورا هم اکنون از طریق استانداری و وزارت کشور در حال پیگیری است، افزود: برابر قانون، استاندار به عنوان قائم مقام وزارت کشور به طور مستقیم می تواند شهردار  انتخاب کند که این روند اداری تا چند روز آینده محقق می شود.

سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا های اسلامی استانداری مازندران یادآور شد: به دنبال دستگیری تعدادی از اعضای شورا های شهر نوشهر طی ماه های اخیر، با وجود جایگزینی اعضای علی البدل برای تداوم فعالیت این پارلمان شهری، شورای این شهر منحل شده است.

  عسگری تصریح کرد: از آنجایی که دو تن از اعضای اصلی شورا در ماه های پیش با موافقت فرماندار استعفا داده بودند بنابراین از اعضای اصلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر نوشهر منحل شد

شورای شهر نوشهر منحل شد