مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:552024-01-16سياسي

اقدام شب گذشته سپاه قاطع و دندان شکن بود


یک عضو شورای شهر تهران امروز در صحن شورا تاکید کرد: دفاع موشکی شب گذشته نشان داد که اگر کسی مقابل منافع ما بایستد ما قدرت دفاع از خود را داریم.

- یک عضو شورای شهر تهران امروز در صحن شورا تاکید کرد: دفاع موشکی شب گذشته نشان داد که اگر کسی مقابل منافع ما بایستد ما قدرت دفاع از خود را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی امروز در ادامه صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شب گذشته سپاه گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری دیدیم که خیلی زود و قوی قدم اول در دفاع از خون مردم مظلوم کرمان و راسک برداشته شد و این کار یک کار اطلاعاتی - عملیاتی بود و در حالی که شب گذشته فرماندهان ارشد موساد در اربیل جلسه برگزار می کند این اتفاق می افتد.

وی با اشاره به قدرت دفاعی بالای کشور تاکید کرد: دفاع موشکی شب گذشته نشان داد که اگر کسی مقابل منافع ما بایستد ما قدرت دفاع از خود را داریم.

به نوبه خود وظیفه می دانم از پاسخ قاطع و دندان شکن تشکر می کنم.

در ادامه صحن علنی شورای شهر تعدادی از اعضا نیز درباره موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و مشکلات مبتلابه شهری تذکراتی را مطرح کردند، براین اساس ناصر امانی با بیان اینکه بنده بازدیدی از محله درکه داشتم و در 20 اردیبهشت ماه گزارش را به شهردار تهران منعکس کردم و در بند پنج آن اعلام شد که طرح تفصیلی آن تاریخی-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شب گذشته سپاه قاطع و دندان شکن بود

اقدام شب گذشته سپاه قاطع و دندان شکن بود