مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-11سياسي

حسن پور: بانک ها به تکالیف خود در اعطای تسهیلات عمل نمی کنند


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ماه ها برای دریافت وام ازدواج سرگردان بانک ها شده و بانک ها آنها را به هم پاس می دهند؛ بانک ها به تکالیف خود در اعطای تسهیلات عمل نمی کنند.

- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ماه ها برای دریافت وام ازدواج سرگردان بانک ها شده و بانک ها آنها را به هم پاس می دهند؛ بانک ها به تکالیف خود در اعطای تسهیلات عمل نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهباز حسن پور در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: شهدای مقاومت باعث عزت اسلام و تحقیر جبهه کفر شدند؛ امروز آمریکای مستکبر مجبور شد ننگ وتو کردن قطعنامه آتش بس در غزه را جهت حمایت از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیسم به جان بخرد.

وی با بیان اینکه باید وزرای دولت هم راستا با رییس جمهور، تلاش خود را زیاد کنند، افزود: دست هایی که در حل مشکلات مردم کارشکنی می کند، باید شناسایی و قطع شوند تا دولت بتواند با رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان، موجبات امید و شادابی بیشتر در جامعه را فراهم کند.

وی ادامه داد: مشکلاتی همچون گرانی کالاها، اجاره مسکن و بیکاری باعث عدم تمایل جوانان به تشکیل خانواده شده است؛ طبق برنامه دولت باید حداقل دو میلیون مسکن ساخته می شد و تورم کاهش پیدا می کرد اما محقق نشده، چه کسانی مانع تحقق آن شده و چرا دولت دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن پور: بانک ها به تکالیف خود در اعطای تسهیلات عمل نمی کنند

حسن پور: بانک ها به تکالیف خود در اعطای تسهیلات عمل نمی کنند