مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-13اقتصادي

پرداخت 6 هزار و 500 میلیارد برای خرید اتوبوس و مینی بوس


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارشات دریافتی از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه مبلغ 6 هزار و 572 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و مینی بوس برای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بر اساس تبصره دهم بودجه سال 1402، شهرداری تهران موظف بوده تا پایان شهریورماه امسال نسبت به خرید ناوگان و تأمین تجهیزات حمل ونقل عمومی از محل اعتبارات این پروژه ها اقدام کند و گزارشات را به شورا ارائه دهد، اظهار کرد: بر این اساس باید خرید اتوبوس، میدل باس، مینی بوس شهری و ون، تعمیرات اساسی و بهسازی تجهیزات ثابت و مراکز فرمان مترو و کمک فنی و اعتباری به جایگزینی موتورسیکلت برقی در 6 ماه ابتدایی سال صورت می گرفت.

وی با اشاره به هزینه کرد 6 هزار و 572 میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس و مینی بوس تا پایان شهریورماه، یادآور شد: در این مدت 2 هزار و 374 میلیارد تومان نقدی، 348 میلیارد تومان برات کارت، سه هزار و 550 میلیارد تومان حواله غیرنقد و 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت هزینه شده است.

ورود 237 دستگاه اتوبوس تولید داخلی به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان شهریورماه رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6 هزار و 500 میلیارد برای خرید اتوبوس و مینی بوس

پرداخت 6 هزار و 500 میلیارد برای خرید اتوبوس و مینی بوس