مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-11سياسي

مدرسی که به شهادت رسید و زیارتگاهی که غریب ماند


شاید کمتر کسی این جمله شهید مدرس را که گفته بود قبر من هرکجا باشد زیارتگاه خواهد شد، ولی تو در جایی می میری که نه آب باشد نه آبادی نشنیده باشد، - ایسنا/خراسان رضوی شاید کمتر کسی این جمله شهید مدرس را که گفته بود "قبر من هرکجا باشد زیارتگاه خواهد شد، ولی تو در جایی می میری که نه آب باشد نه آبادی" نشنیده باشد، هرچند طی تمامی این سال ها اقدامات عمرانی دست و پا شکسته و اندکی در خود این زیارتگاه صورت گرفته باشد اما در حوزه طرح های توسعه و پیرامونی آن عملاً کاری صورت نگرفت.

زمانی را به یاد دارم که هر مسئول کشوری به این شهر می آمد مسئولان و شهردار وقت از طرح ها و نقشه هایی که برای توسعه این زیارتگاه داشتند دفاع می کردند و حتی توانسته بودند امضاهای شروع به کار این طرح را بگیرند، اما متأسفانه مدت هاست دیگر هیچ خبری از آن طرح ها و برنامه ها نیست.

طرح پیرامونی زیارتگاه شهید مدرس به محاق رفت! علیرغم اینکه شهید مدرس جزء نمایندگان مجلس بوده و به همین دلیل روزی در تقویم به نام روز مجلس نام گذاری شده اما مدت هاست که مجلسیان در حالی از این زیارتگاه بازدید می کنند که هیچ عایدی برای این شهرستان ندارد.

مدیر آرامگاه شهید مدرس کاشمر در همین خصوص به ایسنا گفت: با تغییراتی که در حوزه مدیریت شهری کاشمر اتفاق افتاد، دیگر پیگیری جدی از حوزه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسی که به شهادت رسید و زیارتگاهی که غریب ماند

مدرسی که به شهادت رسید و زیارتگاهی که غریب ماند