مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-12سياسي

سه شهرک صنعتی زنجان از ابتدای سال آینده از پساب استفاده می کنند


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به استفاده صنایع بزرگ این استان از پساب گفت: سه شهرک صنعتی زنجان از ابتدای سال 1403 از پساب تصفیه شده در راستای تامین آب مورد نیاز خود استفاده خواهند کرد.

- علی محمد نادر خانی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس با بیان اینکه  از ابتدای سال 1401 تاکنون شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات ویژه ای برای تأمین آب  شرب روستاها و شهرها انجام داده است، اظهار داشت: این شرکت در دولت مردمی تقسیم بندی تنش آبی روستاها را در چهار اولویت انجام داده است.

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه این شرکت اولویت نخست خود را برطرف کردن تنش آبی دائمی روستاها، اولویت دوم را روستاهای که دارای تنش آبی فصلی بودند و اولویت سوم و چهارم را روستاهای که دارای مشکلات تأسیساتی و روستاهای فاقد تجهیزات هستند قرارداد، گفت: در همین راستا تقریباً برای 510 روستا برنامه ریزی شده بود که در طی سال 1401 و 8ماهه نخست سال جاری 216 روستا رفع تنش آبی شدند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات آبی 286 روستا هم برنامه ریزی شده است، افزود: اعتبارات پروژه های آبرسانی عمدتاً از منابع ملی و استانی و مشارکت خیرین تامین می شود منتهی عمدتا اعتبارات از طریق ملی و استانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شهرک صنعتی زنجان از ابتدای سال آینده از پساب استفاده می کنند

سه شهرک صنعتی زنجان از ابتدای سال آینده از پساب استفاده می کنند