مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-11ورزشي

عملیات اجرایی احداث مجموعه شهربانو پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه اعلام کرد: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، ورزشی شهربانو (ویژه بانوان)، - شهردار منطقه 11 خبر داد: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه شهربانو، این مرکز به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه اعلام کرد: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، ورزشی شهربانو (ویژه بانوان)، این مرکز به زودی به بهره برداری می رسد.

موسوی از توسعه زیرساخت های حوزه بانوان در این منطقه خبر داد و افزود: ساختمان شهربانو به مساحت 300 مترمربع، با زیربنایی قریب به 1118 مترمربع، شامل زیرزمین، طبقه همکف، طبقات اول و دوم می باشد که این مجموعه، دارای کاربری ورزشی، خانه کودک، کلینیک و مشاوره روانشناختی، مزون، کافی شاپ، گالری، عرضه محصولات، کلاس های آموزشی، فضای کار مشارکت های اجتماعی و.

است.

وی با بیان اینکه مراحل بازسازی و اقدامات عمرانی این پروژه پایان یافته، ادامه داد: به امید خدا، مجموعه شهربانو در دی ماه افتتاح خواهد شد و بانوان منطقه می توانند از آن استفاده کنند.

شهردار منطقه 11 سپس با اشاره به مجموعه دیگری برای بانوان در این منطقه توضیح داد: افتتاح مجموعه شهردخت منطقه 11 با رویکرد تسهیل دسترسی دختران به خدمات فرهنگی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث مجموعه شهربانو پایان یافت

عملیات اجرایی احداث مجموعه شهربانو پایان یافت