مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-26اجتماعي

برگزاری دوره توانمندسازی 1000 امام جماعت مدارس


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به بیان جزییات برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس که در 4 مرحله در استان مرکزی در حال برگزاری است، - پرداخت و از برگزاری دوره توانمندسازی هزار امام جماعت مدارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز پیرامون جزییات برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس که به میزبانی استان مرکزی در حال برگزاری است اظهار کرد: این دوره در دو بخش مدیران مدارس با اولویت مدیران جدید الانتصاب مدارس دولتی و غیردولتی همچنین روحانیون امام جماعت مدارس در 4 دوره در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه دوره اول ویژه مدیران مرد مدارس پسرانه با ظرفیت 300 نفر از 7 استان برگزار شد از برگزاری دوره دوم روحانیون امام جماعت مدارس پسرانه خبر داد که این دوره نیز با ظرفیت 200 نفر برگزار شده است.

باقری همچنین در ادامه از برگزاری سومین مرحله این دوره با حضور 300 نفر از مدیران زن مدارس دخترانه 7 استان خبر داد که افتتاحیه این دوره نیز با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز گذشته 4 آذرماه نیز به مدت 3 روز چهارمین و آخرین دوره با حضور 200 نفر از امامان جماعت مدارس دخترانه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره توانمندسازی 1000 امام جماعت مدارس

برگزاری دوره توانمندسازی 1000 امام جماعت مدارس