مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-10سياسي

نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری در ارومیه برگزار می شود


معاون علمی پژوهشی سپاه آذربایجان غربی گفت: نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری با عنوان ائلفن در ارومیه برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون علمی پژوهشی سپاه آذربایجان غربی گفت: نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری با عنوان "ائلفن" در ارومیه برگزار می شود.

محمد جلال زاده،19 آذرماه در مراسم رونمایی از پوستر و لوگو نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، افزود: نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری استان با عنوان ائلفن به مدت 3 روز از یکم لغایت سوم بهمن در تالار وحدت ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی دغدغه چندین ساله نخبگان استان است، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که استان دارد در تلاش هستیم سال آینده، نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم و فناوری را در سطح منطقه ای و سال های بعد در سطح ملی و بین المللی برگزار کنیم.

مدیر جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی اظهار کرد: ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه؛ توانمندسازی نخبگان از اهداف این نمایشگاه و جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری در ارومیه برگزار می شود

نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری در ارومیه برگزار می شود