مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-22سياسي

پیگیری ساماندهی وضعیت راه آهن گرمسار از سوی دادستان


رییس کل دادگستری استان سمنان در دستوری به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار خواستار بررسی دقیق آسیب های مترتب بر راه آهن گرمسار و پیگیری آن در راستای حفظ حقوق عامه شد.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان در دستوری به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار خواستار بررسی دقیق آسیب های مترتب بر راه آهن گرمسار و پیگیری آن در راستای حفظ حقوق عامه شد.

محمدجعفر عبدالهی امروز (یکم آذر ماه) اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق عامه، کاهش وقوع جرائم و با هدف صیانت از بیت المال، به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار دستور داده شد تا تهدیدها و آسیب های راه آهن شهرستان را شناسایی و اقدامات قانونی در این حوزه را پیگیری کند.

وی پیگیری این امر را مطالبه مردم شهرستان گرمستر اعلام و بیان کرد: شهروندان گرمساری ورود دستگاه قضایی در موضوع ساماندهی وضعیت راه آهن را که از نظر مدیریت امور سازمانی زیرمجموعه راه آهن تهران است مطالبه کردند.

در این راستا به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار تکلیف شده تا با دعوت از مسؤولان راه آهن تهران و گرمسار و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستانی، معایب و نواقص احتمالی شناسایی شود.

او با اشاره به بازدید میدانی دادستانی از راه آهن گرمسار، گفت: انتظار می رود دادستان عمومی و انقلاب گرمسار با گرفتن تصمیم های قانونی، مشکلات شهروندان گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ساماندهی وضعیت راه آهن گرمسار از سوی دادستان

پیگیری ساماندهی وضعیت راه آهن گرمسار از سوی دادستان