مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-11سياسي

50 درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند


معاون استاندار تهران با اشاره به وجود 50 درصد از معتادان متجاهر کشور در استان تهران، گفت: در تهران 25 هزار معتاد متجاهر وجود دارد که تنها امکان پذیرش 12 هزار و 800 نفر بود اما طی دو سال اخیر حدود 18 هزار ظرفیت جدید در استان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در جلسه مجمع خیرین یاریگران زندگی استان تهران با اشاره به اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی اظهار کرد: بعد از استقرار دولت سیزدهم، موضوع آسیب های اجتماعی هم  در اولویت امور مدیران در سطح استان تهران قرار گرفت و هم هدف گذاری های مناسبی در این راستا صورت پذیرفت که از  آن جمله می توان پایه گذاری قرارگاه اجتماعی در استان تهران را نام برد.

وی افزود: در ابتدای شروع فعالیت این قرارگاه علی رغم وجود 25 هزار معتاد متجاهر در تهران، تنها امکان پذیرش 12 هزار و 800 نفر ظرفیت موجود بود که طی دوسال اخیر حدود 18 هزار ظرفیت جدید در استان تهران ایجاد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران جمع آوری معتادان متجاهر را گام اول هدف گذاری های صورت گرفته در استان تهران عنوان کرد و گفت: در گام دوم هدف مرتفع ساختن مشکلات قانونی افرادی بود که قانون مجوز پذیرش آنها را صادر نمی کرد که این مشکل برطرف شد و برای افراد منع پذیرشی هم امکانات و فضای مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند

50 درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند