مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-15سياسي

هدف صهیونیست ها جنگیدن با فرهنگ فاطمی است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز می بینیم صهیونیست ها با فرهنگ فاطمی می جنگند، کاری که رژیم صهیونیستی می کند ضد فرهنگ فاطمی است.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز می بینیم صهیونیست ها با فرهنگ فاطمی می جنگند، کاری که رژیم صهیونیستی می کند ضد فرهنگ فاطمی است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که 24 آذر در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: امروز می بینیم صهیونیست ها با فرهنگ فاطمی می جنگند، کاری که رژیم صهیونیستی می کند ضد فرهنگ فاطمی است، حضرت فاطمه(س) می فرماید الجار ثمّ الدار، یعنی ابتدا دیگران و سپس خودمان اما صهیونیست ها به قیمت کشتن کودکان، زنان و محرومان، یتیم کردن کودکان و آواره کردن توده های مظلوم مردم و ویرانی و خرابی خانه های مردم، همه دنیا را برای خودشان می خواهند، در حالی که فرهنگ حضرت فاطمه(س) مقدّم داشتن دیگران بر خود است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: پیامبر(ص) فرمود کسی که به فاطمه(س) محبت دارد نفع آن رامی برد، برخی از آن صد جا را ذکر خواهیم کرد، نخست موقع جان دادن است، چه کسی می تواند موقع جان دادن به داد ما برسد؟ هیچ کس نمی تواند هنگام مرگ کاری برای ما کند اما فاطمه(س) و محبت او در آن هنگام می تواند به داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف صهیونیست ها جنگیدن با فرهنگ فاطمی است

هدف صهیونیست ها جنگیدن با فرهنگ فاطمی است