مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-24سياسي

بمباران غزه، عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر می کند


هر بمبی که بر سر زن و بچه و مردم غزه می اندازد، عمر اسراییل غاصب کوتاه تر می شود زیرا بمباران غزه، بمباران مردم مؤمنی است که هرچه بمب برسرشان بریزد قوی تر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی بعد از ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: جبهه مقاومت با فرهنگ بسیج که همان مقاومت هوشمندانه و مدبرانه است در مقابل دشمنان خبیث، ایستادگی و آنها را متحمل شکست های سنگین کرده است.

وی با بیان اینکه استقلالِ اقتصادی، رکنی اساسی برای شعار مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، گفت: تمام مردم باید از کالاهای ایرانی حمایت کنند و در این راستا تولید افزایش پیدا کرده و شاهد بهبود کیفیت، تأمین سلائق و نیازها در تولید، رونق بازار صادرات، تولید ارزان تر خواهیم بود.

امام جمعه پردیس افزود: باید مدیریت جدی واردات، مبارزه جدی با قاچاق و حمایت فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در تولید در کشور توسط مسوولان انجام شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مقاومت عزتمندانه مردم غزه، تاکید کرد: چهل و هفت روز از مقاومت عزتمندانه مردم غزه، و ظلم و جنایت رژیم جعلی اسراییل می گذرد و این طوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران غزه، عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر می کند

بمباران غزه، عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر می کند