مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-12سياسي

رونمایی از 14 کتاب علمی و پژوهشی ندسا در جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی


به مناسبت هفته دانش و پژوهش اولین جشنواره سردار شهید حاج عبدالله رودکی در نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با هفته دانش و پژوهش اولین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی در ستاد نیروی دریایی سپاه با حضور دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی ازفرماندهان و مسئولین  لشکری و کشوری برگزار شد.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام  سردار شهید حاج عبدالله رودکی گفت: شاید رودکی نمونه یک پاسدار شجاع و دانشمند معرفی بود که نقش موثری در دست یابی به علوم و فنون دریایی ایفا کرد.

      سردار تنگسیری  با اشاره به این فرمایش از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که  علمی با موضوعات برخورد کنید   اظهار داشت: حوزه دریا و رزم در  دریا  مستلزم داشتن علوم خاص و به روز است و این امر نیازمند داشتن پشتکار علمی و تحقیق و مطالعات گسترده و بکار گیری این علوم برای رسیدن به تکنولوژی برتر در سطح دنیا است.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرده و آن را نتیجه تلاش و کوشش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 14 کتاب علمی و پژوهشی ندسا در جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی

رونمایی از 14 کتاب علمی و پژوهشی ندسا در جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی