مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-09اقتصادي

زندانی بدهکار 93 ساله با کمک ستاد دیه استان تهران آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، پیرمرد 93 ساله که از اواسط تیر ماه سال جاری با مبلغ 736 میلیون تومان بدهی در بازداشتگاه اوین به سر می برد، - مسن ترین زندانی بدهکار استان تهران با کمک ستاد مردمی دیه از بازداشنگاه اوین آزاد شده، به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، پیرمرد 93 ساله که از اواسط تیر ماه سال جاری با مبلغ 736 میلیون تومان بدهی در بازداشتگاه اوین به سر می برد، با کمک نیکوکاران آزاد شد.

منوچهر رحمانی با اعلام این خبر تصریح کرد: نیکوکاران استان تهران کخ در عرصه های کمک به مددجویان نیازمند حضور فعال دارند، کمک به آزادی مسن ترین زندانی بدهکار را در اولویت قرار دادند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران ادامه داد: زندانی 93 ساله که با شکایت شاکی خصوصی محکوم به پرداحت 736 میلیون تومان شده بود، در بازداشتگاه اوین به سر می برد.

وی همچنین بیان کرد: این زندانی با داشتن 6 فرزند به دلیل مشکلات مالی و نوسان اقتصادی که از سال 1383 نتوانسته بود طلب شاکی را پرداخت کند و تیر ماه سال جاری روانه زندان شد.

بنا به این خبر، شاکی از قریب به نصف طلب خود گذشت و نصف دیگر طلب نیز با همکاری نیکوکاران و کمک ستاد دیه استان تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانی بدهکار 93 ساله با کمک ستاد دیه استان تهران آزاد شد

زندانی بدهکار 93 ساله با کمک ستاد دیه استان تهران آزاد شد