مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-08سياسي

رژیم صهیونیستی قسی القلب ترین رژیم روی کره زمین است


رژیم صهیونیستی قسی القلب ترین رژیم روی کره زمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته دهدشت، سالروز تاسیس بنیاد فرهنگی به فرمان حضرت امام(ره) را یادآور شد و اظهار کرد: این شورا برای این است که نفوذ اسلام را در همه جامعه مخصوصا در دانشگاه ها و مدارس پیاده کنند.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: وظیفه شورای انقلاب فرهنگی این است انسان های مومن و متخصص، اسلام شناسان و فرهنگیان متعهد و اسلام دوست و انقلاب خواه تربیت کند.

وی شهادت اولین شهید محراب آیت الله دستغیب را یادآور شد و گفت: شهدای محراب چون عمل به تقوا داشتند به امام علی(ع) اقتدا کردند.

حجت الاسلام تقوی با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: از ابتدای خلقت، صهیونیست ها مخالف خدا و پیامبر خدا بودند و قسی القلب ترین انسان ها روی کره زمین هستند.

وی ادامه داد که این کودک کشی اسراییل مربوط به الان نیست و از همان زمانی که بمب و تانک نبود دست و پای کودکان را می برید و به کنار مادرهایشان می انداخت.

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: این ها لعن شده هستند و این جا کشورهای عربی وظیفه خود در جنگ حماس را انجام ندادند و رفوزه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی قسی القلب ترین رژیم روی کره زمین است

رژیم صهیونیستی قسی القلب ترین رژیم روی کره زمین است