مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-07سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش


مراسم بزرگداشت هجدهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش امروز (پنچشنبه) در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت هجدهمین سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش امروز (پنچشنبه) در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و ارتش، به تقابل دو جبهه اسلام و کفر در عرصه جنگ نرم و ترکیبی اشاره کرد و افزود: در طول 44 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی اصحاب رسانه، متعهد، مومن و انقلابی و وظیفه شناس توانسته اند در جنگی نابرابر چهره تزویر ریا نفاق و جنایتکار شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش را برای مردم دنیا برملا سازند.

وی تاکید کرد: در غزه هم رسانه های انقلابی با اهدای خون بیش از 70 خبرنگار و شهادت این عزیزان موفق به رسوا کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها شدند.

امیر حاتمی ادامه داد: در غزه ثمره خون شهدا اعم از کودک و زن و مرد بوسیله قلم و تصویر شهدای رسانه موجب شد که دنیا و افکار عمومی جهان به موضع خصمانه تروریسم بین الملل و جنایات آنها پی ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش