مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-18سياسي

زیارت مزار شهید گمنام به سبک یک دهه نودی!


مادر سادات است، اما هر کدام از ما، مادری اش را در بزنگاه های زندگی احساس کردیم، البته جنس مادری او برای شهدای گمنام چیز دیگری است و به خاطر همین این عزیزکرده های زهرا (س) در دل مردم این دیار جایگاه خاص دارند.

- گروه زندگی: بیش از 35 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد و طبق سنت چندین ساله، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهدای گمنام در سراسر این مرز و بوم تشییع می شوند، شهدایی که پیکرهای مطهرشان در خاک های جنوب و غرب کشور سال ها در منطقه مانده و این سال ها هم بروبچه های گروه تفحص در خاک عراق پیکرهای مطهر بسیاری از شهدا را تفحص می کنند و هنوز که هنوز است چه خانواده های شهدایی که چشم به راه بازگشت پیکر فرزند شهیدشان هستند.

البته غم انگیزی بحث آنجایی است که بسیاری از پدر و مادرهای شهدای گمنام دیگر در دنیای فانی نیستند و چشم انتظاریشان هم به سر نیامده است.

نمایی از مقبرهالشهدای کوهسار تهران هر چند در صبح روز یکشنبه 26 آذرماه مراسم باشکوه تشییع در تهران و دیگر مراکز استان ها برگزار شد، اما انگار در آن سوی شهر همچنان سوگواره برای شهدای گمنام برقرار است، زیرا بانوان می خواهند هر طور شده برای عزیز دردانه های زهرا (س) در سالروز شهادت مادر سادات مادری کنند و شاید هم گوشه ای از عنایت فاطمه (س) را نصیب خودشان کرده و مرهمی باشد برای  دل مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت مزار شهید گمنام به سبک یک دهه نودی!

زیارت مزار شهید گمنام به سبک یک دهه نودی!