مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-11سياسي

کم کاری ها مانع تدفین شهدای گمنام در خراسان شمالی شد


مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس گفت: با توجه به کم کاری های انجام شده از سوی شهرداری و شورای شهر بجنورد در ساخت یادمان شهدا، متاسفانه امکان تدفین شهدای گمنام در بجنورد میسر نشد.

- مهدی الهی راد، مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طبق برنامه ریزی که پیش تر انجام شده بود شهدای گمنامی برای تدفین در شهرهای شیروان و بجنورد وارد خراسان شمالی شد.

وی گفت: متاسفانه با توجه به کم کاری هایی که از سوی شهرداری و شورای شهر بجنورد و شهرداری و بخشداری شهر خانلق شیروان انجام شده است فقط قادر به تدفین یک شهید در مصلی شیروان هستیم.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس افزود: برای تدفین شهدا باید یادمان های درنظر گرفته شده 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند تا مجوز تدوین صادر شود.

الهی راد تصریح کرد: اما متاسفانه علی رقم پیگیری های متعددی که از فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و حتی استاندار انجام شد با اعلام نبود بودجه برای ساخت، این یادمان ها ساخته نشد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی قرار بود یکی از این شهدای والامقام در گلستان شهر بجنورد، در کوه باباموسی و دیگری در شهر خانلق به خاک سپرده شوند که این مهم میسر نشد و این شهدا در شهرهای دیگر کشور تدفین خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری ها مانع تدفین شهدای گمنام در خراسان شمالی شد

کم کاری ها مانع تدفین شهدای گمنام در خراسان شمالی شد