مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-20اقتصادي

استاندار:گیلان آماده ورود بخش خصوصی در حوزه کشتی سازی است


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به افزایش سهم گیلان در تولید ناخالصی ها در سطح استانی گفت:  این استان آمادگی ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و پیشرفت صنعت کشتی سازی و ساخت راه آهن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز  در همایش توسعه دریامحور و گرامیداشت روز ملی حمل و نقل دریایی و بندری در تهران با بیان اینکه گیلان یکی از استان های مهم در حوزه حمل و نقل دریایی است، اظهار کرد:  گیلان با داشتن 300 کیلومتر نوار ساحلی می تواند از تمام ظرفیت های خود برای توسعه ی اقتصاد دریامحور در بخش های مختلف استفاده کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به افزایش سهم گیلان در تولید ناخالصی ها در سطح استانی گفت:  این استان آمادگی ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و پیشرفت صنعت کشتی سازی و ساخت راه آهن را دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از اهداف دولت سیزدهم را توسعخ حمل و نقل دریایی در استان های ساحلی دانست و بیان کرد:  به علت ارزان بودن حمل و نقل دریایی ، با استقبال بخش خصوصی شاهد رونق حمل و نقل دریایی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

عباسی همچنین با اشاره به سفر هیئت اقتصادی گیلان به کشور روسیه تصریح کرد: در این سفر با مسوولان وزارت راه روسیه، استاندار آستراخان و معاوم نخست وزیر داغستان دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار:گیلان آماده ورود بخش خصوصی در حوزه کشتی سازی است

استاندار:گیلان آماده ورود بخش خصوصی در حوزه کشتی سازی است