مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 03:002023-12-20اقتصادي

گوگل 700میلیون دلار جریمه می دهد/ افزایش رقابت در پلی استور


براساس شرایط تسویه یک شکایت آنتی تراست علیه گوگل، این شرکت فناوری توافق کرده 700 میلیون دلار بپردازد همچنین اجازه رقابت بیشتری در پلی استور بدهد.

- براساس شرایط تسویه یک شکایت آنتی تراست علیه گوگل، این شرکت فناوری توافق کرده 700 میلیون دلار بپردازد همچنین اجازه رقابت بیشتری در پلی استور بدهد.

 براساس اطلاعات فاش شده در دادگاه فدرال سن فرانسیسکو، گوگل باید 630 میلیون دلار به یک صندوق تسویه برای مشتریان و 70 میلیون به صندوق مورد استفاده ایالت ها بپردازد.

البته این تسویه منوط به تایید نهایی قاضی دادگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در تسویه اعلام شده مشتریان واجد شرایط حداقل 2دلار دریافت می کنند و احتمالا پرداخت های اضافی براساس میزان هزینه آنها در گوگل پلی بین 16 آگوست 2016 تا 30 سپتامبر 2023 میلادی تعیین خواهد شد.

تمام 50 ایالت، منطقه کلمبیا، پورتوریکو و جزایر ویرجین در این تسویه سهیم هستند.

براساس شکایت گوگل متهم شده بود از طریق محدودیت های غیرقانونی در توزیع اپ های مربوط به دستگاه های اندروید و هزینه های غیرملزوم برای تراکنش های داخل اپ از مشتریان هزینه های بیشتری دریافت می کرده است.

ایالت یوتا که شاکی اصلی پرونده است و ایالت های دیگر در سپتامبر این تسویه را اعلام کردند اما شرایط آن قبل از دادگاه پرونده اپیک گیمز علیه گوگل، محرمانه نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل 700میلیون دلار جریمه می دهد/ افزایش رقابت در پلی استور

گوگل 700میلیون دلار جریمه می دهد/ افزایش رقابت در پلی استور