مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:562023-11-26اجتماعي

حرکت 15 ساله کنارگذر «ایلخچی» روی اما و اگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهر ایلخچی در 20 کیلومتری شهر تبریز است که به عنوان شاهراه اصلی اتصال به تبریز می باشد؛ شهر ایلخچی به علت اینکه محل اتصال شرق به غرب است از این رو روزانه بیش از 120 هزار خودرو از آنجا تردد می کنند و این نیز موجب ایجاد مشکلات فراوان اعم از ترافیک سنگین و تصادفات جاده ای شده است.

پروژه کنارگذر ایلخچی یکی از مهم ترین پروژه راه سازی استان است زیرا این مسیر هر سال شاهد تردد 20 میلیون خودرو است اما این پروژه 15 سالی بود که راکد مانده بود اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تزریق اعتبارات این پروژه جان دیگر به خود گرفت.

در هشتمین دوره از تور راویان پیشرفت، قرعه به نام این کنارگذر افتاد تا بازدیدی از آخرین وضعیت این پروژه داشته و راوی آن باشیم.

علی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در تشریح آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: این پروژه در ابتدا 11 کیلومتر بود که با مهندسی ارزشی صورت گرفته به 8 کیلومتر به صورت رفت و برگشتی کاهش یافت.

وی با بیان اینکه این پروژه 220 میلیارد تومان بار مالی داشته است، گفت: مبادی ورودی و خروجی جزو پیمان این پروژه نیست و باید در پروژه های جداگانه انجام گیرند و همچنین به علت نقطه اتصال با لوله انتقال آب از زرینه رود به تبریز باید یک فکر مهندسی هم برای این موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت 15 ساله کنارگذر «ایلخچی» روی اما و اگر

حرکت 15 ساله کنارگذر «ایلخچی» روی اما و اگر