مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-05سياسي

تغییر مدیر صرفا در اختیار استاندار نیست


استاندار زنجان در رابطه با عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و تغییر مدیران گفت: تغییر مدیر صرفا در اختیار من استاندار نیست، یا به عبارتی دیگر همه کارهای اجرایی تغییر مدیریت در استان در اختیار من نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در نشست پرسش وپاسخ دانشجویی در دانشگاه زنجان در پاسخ به سؤالی مبنی بر درصد تحقق برنامه ها با وجود گذشت بیش از دو سال از حضور در استانداری زنجان اظهار داشت: استانداری یک جایگاه دراز مدتی است، ما در استان یک سری برنامه ریزی هایی کرده بودیم که این برنامه ها در حال انجام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه درصدد هستیم GDP استان را در حوزه اقتصاد بالا ببریم، افزود: برخی کارهای که انجام می شود به فرض حل مشکلات برخی شرکت ها در کوتاه مدت خودش را نشان داده است و برخی موارد دیگر مثل منطقه ویژه اقتصادی استان در درازمدت خودش را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه من قبل از اینکه استاندار بشوم یک سری گره هایی در برخی حوزه ها بود که در حال حاضر این گروه ها باز شده است، گفت:  یک سری از کارهای دیگر هم زیر ساختی است مثل آب و برق و یا راه که در اولویت کارهای قرار دارد، چه بسا که در این حوزه ها در استان اتفاقات خوبی رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیر صرفا در اختیار استاندار نیست

تغییر مدیر صرفا در اختیار استاندار نیست