مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-16اقتصادي

استفاده از نانوکاتالیست های ایرانی در راکتور تولید آمونیاک پتروشیمی هنگام


کاتالیست های LTS و Methanation تولید شده در یکی از شرکت های فناور در راکتورهای واحد آمونیاک پتروشیمی «هنگام» بارگذاری شد و مورد استفاده قرار گرفت.

- کاتالیست های LTS و Methanation تولید شده در یکی از شرکت های فناور در راکتورهای واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام بارگذاری شد و مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پتروشیمی هنگام با ظرفیت تولید 2200 تن آمونیاک در روز در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی (فاز 2 طرح های پتروشیمی) قرار دارد.

این مجتمع پتروشیمی در سال 1387 قرارداد خرید لیسانس و بسته مهندسی پایه واحد آمونیاک خود را با شرکت هالدرتاپسو دانمارک منعقد کرده بود که بعد از سال ها واحد آمونیاک این مجموعه با کاتالیست های یکی از شرکت های فناور ایرانی وارد مدار تولید شده است.

پتروشیمی هنگام بعد از بررسی بازار کاتالیست ایران، با توجه به عملکرد مناسب کاتالیست های یکی از شرکتها در مقیاس آزمایشگاهی و صنعتی، تولید، بارگذاری و راه اندازی راکتورهای Methanato و LTS خود را به این شرکت واگذار کرد.

کاتالیست های LTS مورد استفاده در پتروشیمی هنگام، از فناوری پیچیده ای برخوردار است که توسط متخصصان مجرب این شرکت ایرانی با تکیه بر پژوهش های مستمر و گذراندن تست های موفق آزمایشگاهی، در مقیاس صنعتی تولید شده و مورد بهره برداری قرار گرفته و در حال حاضر در راکتورهای واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نانوکاتالیست های ایرانی در راکتور تولید آمونیاک پتروشیمی هنگام

استفاده از نانوکاتالیست های ایرانی در راکتور تولید آمونیاک پتروشیمی هنگام