مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-06اجتماعي

علی رغم تغییر محتوای کتب درسی، هنوز نگرش معلمان همچون گذشته است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بالغ بر یک دهه است که رویکرد محتوای کتب درسی ما متحول شده اند؛ اما چون رویکرد و نگرش معلم در فرایند آموزش تغییر نکرده است، - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بالغ بر یک دهه است که رویکرد محتوای کتب درسی ما متحول شده اند؛ اما چون رویکرد و نگرش معلم در فرایند آموزش تغییر نکرده است، نگاهی که هم اکنون در مدارس وجود دارد، همان نگاه گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه نجفی پازوکی در آیین اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه اساتید دانشگاه فرهنگیان که با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با تاکید بر لزوم تکریم و حفظ شان و جایگاه معلم، گفت: بزرگترین سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن محسوب می شود؛ بدین جهت معلم، بزرگترین گنج وزارت آموزش و پرورش است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: حفظ جایگاه و منزلت معلمان و تغییر رویکرد معلم در امر آموزش و پرورش، لازمه جذب، نگهداشت و توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در جذب و ساماندهی معلم، اظهار کرد: جذب، نگهداشت و توانمندسازی معلم مهم ترین مسئله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رغم تغییر محتوای کتب درسی، هنوز نگرش معلمان همچون گذشته است

علی رغم تغییر محتوای کتب درسی، هنوز نگرش معلمان همچون گذشته است