مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-25سياسي

بسیج؛ کارآمدترین نیروی مقاومت در جهان


در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین، این شجره طیبه به عنوان مکتبی ترین، مردمی ترین و کارآمدترین نیروی مقاومت در جهان معرفی شده است.

- ایسنا/فارس در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین، این شجره طیبه به عنوان مکتبی ترین، مردمی ترین و کارآمدترین نیروی مقاومت در جهان معرفی شده است.

در آستانه فرا رسیدن 5 آذر، سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ ( قصص.

5) و اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آن ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم بسیج یک نهاد انقلابی و مردمی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با فرمان امام خمینی (ره) و مشارکت گسترده مردم شکل گرفت.

بسیجیان با وقوع جنگ تحمیلی توسط صدام و حمایت های همه جانبه ای که برخی دولت ها از آن ستمگر دوران داشتند، راهی میدان های نبرد شدند و با تدبیر و حماسه توانستند دشمنان اسلام و ایران را منکوب نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج؛ کارآمدترین نیروی مقاومت در جهان

بسیج؛ کارآمدترین نیروی مقاومت در جهان