مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-13سياسي

معاون کمیته امداد: بدنبال قطع چرخه فقر بین نسلی هستیم


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه باید فقر بین نسلی را به کمک گروه های مردمی در جامعه قطع کنیم، گفت: تحصیل، تسهیل ازدواج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حبیب اله آسوده ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران که در دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه، اظهار کرد: جامعه پویا، جامعه ای مردم محور و مبتنی بر مشارکت در آبادانی سرزمین است.

وی خاطرنشان کرد: دولت ها بنا به چارچوب ها و منابع اعتباری اقداماتی را انجام می دهند که تکلیف نسبت به مردم بوده، اما نقش آفرینی مردم برای جامعه خود در قالب احسان شیرین تر و اثربخش تر است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاس تجلیل از خیرین به میزبانی لرستان، تصریح کرد: قدرشناسی از جامعه نیکوکاران و تشکل های مردمی از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است.

آسوده بیان داشت: ما در کمیته امداد معتقدیم 2 گروه تشکل های مردمی و کارآفرینان، همیار نظام و حاکمیت هستند و ما به نیابت از حاکمیت وظیفه تجلیل از آن ها را داریم.

وی، رسالت کمیته امداد را راهبری خیر و احسان به نیازمندان عنوان و بیان کرد: عهد ببندیم که با انسجام بیشتر بتوان به جامعه هدف خدمت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون کمیته امداد: بدنبال قطع چرخه فقر بین نسلی هستیم

معاون کمیته امداد: بدنبال قطع چرخه فقر بین نسلی هستیم