مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-02سياسي

تشکیل کارگروه های تخصصی حل مسئله گامی در بررسی عالمانه مسائل استان


مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به این که ظرفیت علمی نخبگانی بسیج در کنار مدیریت حکمرانی کشور یک ظرفیت است گفت: بررسی عالمانه مسائل شهر و استان بسیار مهم است و تشکیل کارگروه های حل مسئله در این راستاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقری، مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان در نشست تخصصی جهاد تبیین بسیج و اقتدار اجتماعی دفتر بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه  اظهارداشت: در سنگر دانشگاه اشرافیت علمی برای رسیدن به اقتدار اجتماعی مدنظر است.

  وی با اشاره به  تدبیر امام راحل در شکل گیری بسیج و نقش آفرینی بسیج در همه حوزه ها به جایگاه  بسیج در نگاه جهانی اشاره کرد و گفت: افتخار و جایگاه فعلی بسیج مدیون تدبیر امام راحل و منویات رهبری معظم انقلاب است.

باقری یادآور شد: در تمام اتفاقاتی که در این 44 سال در کشورمان افتاده نقش بسیج پررنگ است.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان به نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: مهم ترین نقش بسیج از دفاع مقدس شروع شد، در این هشت سال تجربیات ارزشمندی در عرصه خدمت حاصل شد.

وی با تاکید بر این که اقتدار اجتماعی بسیج با توجه به زیرساخت و ظرفیت علمی بومی ایجاد شده است، بیان کرد: ظرفیت علمی و پژوهشی نیازمند تفکر است که جایگاه آن در دانشگاه ها و حوزه های علمیه است، خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های تخصصی حل مسئله گامی در بررسی عالمانه مسائل استان

تشکیل کارگروه های تخصصی حل مسئله گامی در بررسی عالمانه مسائل استان