مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-13اقتصادي

قرارگاه مبارزه با خودروهای قاچاق بَر راه اندازی می شود


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با خودروهای قاچاق بَر موسوم به شوتی از افزایش کشفیات کالای قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی در تشریح اقدامات شاخص پلیس امنیت اقتصادی در حوزه های مختلف با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اطلاعات اقتصادی این پلیس، عنوان داشت: راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به منظور دسترسی آسان مردم برای اطلاع رسانی به پلیس با شماره 096300 با پیگیری های صورت گرفته برای دسترسی آسان شهروندان برای در میان گذاشتن اخبار و اطلاعات راه اندازی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی سامانه GIS جغرافیای جرایم اقتصادی، از شناسایی 1078 شرکت خارجی فعال در کشور و تهیه شناسنامه اطلاعات اقتصادی کشور به تفکیک استان ها خبر داد.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم حمایت و صیانت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری، عنوان داشت: در همین رابطه در سال جاری، بزرگ ترین همایش سراسری جهادگران و کارآفرینان اقتصادی با حضور رییس قوه قضاییه و جمعی از وزرا و معاونان و با شرکت 650 نفر از فعالان بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد.

وی در ادامه از تشکیل کارگروه و میزهای تخصصی 28 گانه در حمایت از فعالان و سرمایه گذاران با بهره گیری از فعالان این عرصه از جمله ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مبارزه با خودروهای قاچاق بَر راه اندازی می شود

قرارگاه مبارزه با خودروهای قاچاق بَر راه اندازی می شود