مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-02بين الملل

تمجید نماینده عراقی از هیات ایرانی برای ترک کنفرانس دبی


یک نماینده عراقی از اقدام هیات ایرانی در ترک محل برگزاری کنفرانس تغییرات اقلیمی دبی در اعتراض به حضور مسئولان صهیونیست تمجید کرد.

- یک نماینده عراقی از اقدام هیات ایرانی در ترک محل برگزاری کنفرانس تغییرات اقلیمی دبی در اعتراض به حضور مسئولان صهیونیست تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن سالم نماینده پارلمان عراق و عضو فراکسیون صادقون در اظهاراتی گفت که موضع هیات جمهوری اسلامی ایران در ترک محل برگزاری کنفرانس تغییرات اقلیمی دبی در اعتراض به حضور هیات رژیم صهیونیستی همزمان با کشتار کودکان غزه توسط این رژیم، شرافتمندانه است.

هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست وزیر نیرو، روز گذشته و در اعتراض به حضور مسئولان رژیم جنایت کار صهیونیستی در کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم موسوم به کاپ 28، این کنفرانس را ترک کرد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو روز پنجشنبه به عنوان نماینده رییس جمهور و در راس یک هیات دیپلماتیک در حالی برای حضور در کنفرانس تغییر اقلیم (کاپ 28) به امارات متحده عربی عازم شد که اطلاعاتی مبنی بر عدم حضور مقامات رژیم صهیونیستی در این اجلاس منتشر شده بود و خبرها و تحلیل های سیاسی حاکی از این بود که این رژیم در فاصله چند هفته از جنایت های غزه ریسک حضور در این مراسم را نخواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید نماینده عراقی از هیات ایرانی برای ترک کنفرانس دبی

تمجید نماینده عراقی از هیات ایرانی برای ترک کنفرانس دبی