مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-13دانش

رییس سازمان امور دانشجویان با وزیر علوم کشور مالی دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و هیئت همراه «دکتر محمد جواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان خارج، - رییس سازمان امور دانشجویان و هیئت همراه در سفر به کشور مالی با وزیرعلوم این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و هیئت همراه دکتر محمد جواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان خارج، دکتر محمد موذنی رییس دانشگاه شیراز و دکتر احمد علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه در سفر به آفریقای جنوبی و کشور مالی در دومین دیدار خود با دکتر بریما کانسای وزیر علوم کشور مالی دیدار و گفتگو کرد.

داداش پور در این دیدار با تاکید بر آمادگی کامل برای ارتقای همکاری های علمی بین دانشگاه های ایران و مالی، گفت: مرز های جغرافیایی در عرصه های علمی، مصنوعی هستند به همین دلیل ما باید به گسترش تعاملات علمی و دانشگاهی خود بپردازیم.

وزیر علوم کشور مالی پس از خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از حضور رییس سازمان امور دانشجویان در این کشور گفت: دو کشور ایران و مالی همکاری های راهبردی با یکدیگر دارند و زمینه های متعددی وجود دارد که این همکاری ها گسترش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور دانشجویان با وزیر علوم کشور مالی دیدار کرد

رییس سازمان امور دانشجویان با وزیر علوم کشور مالی دیدار کرد