مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-25اجتماعي

غلظت آلاینده های جوی در آسمان اصفهان افزایش می یابد


کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: از امروز شنبه تا پایان روز یکشنبه پنج آذر ماه، غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد که با کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه اول روز یکشنبه همراه است.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار در هفته جاری بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و صنعتی استان غبارمحلی و افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

آقایی ادامه داد: روزهای یکشنبه و چهارشنبه با گذر امواج ضعیف، گاهی افزایش ابر و روزهای یکشنبه تا سه شنبه در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در غرب و جنوب استان نیز پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه کمینه دما در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق 2 تا 4 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 20 و کمینه فردا صبح 3 درجه و چوپانان و خوروبیابانک با 22 و بویین میاندشت با منفی 2 درجه به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلظت آلاینده های جوی در آسمان اصفهان افزایش می یابد

غلظت آلاینده های جوی در آسمان اصفهان افزایش می یابد