مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-04اقتصادي

کمک 114 میلیاردی خادمیاران مازندرانی به محرومان در سایه امام رئوف


مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران گفت: خادم یاران، خیران و مردم استان مازندران به نام امام مهربانی و رافت امام رضا(ع) در 11 ماه گذشته  114 میلیارد تومان به جامعه هدف که محرومان هستند، - محمداسماعیل امامزاده مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران در حاشیه سی و هشتمین نشست دوره ای مدیران و دبیران کانون های تخصصی و کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان های استان مازندران به میزبانی میاندورود در امامزاده میرحمزه(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: درسیدگی به محرومان مهم ترین اولویت این نهاد است.

وی افزود: خادمیاران رضوی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی از جمله ساخت مسکن محرومان، ازدواج، جهیزیه، بهبود معیشت و بهداشت و درمان و غیره فعالیت دارند و همه تلاش ما برای رفع محرومیت هاست.

امامزاده با بیان اینکه استان مازندران دارای 15 هزار خادمیار است که از این تعداد 10 هزار خادمیار فعال هستند، یادآور شد: خادمیاران مازندرانی در 800 کانون محلی و تخصصی در 22 شهرستان مازندران به ارائه خدمت می پردازند.

مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران گفت: کانون های خدمت رضوی مازندران در قالب کانون محلی و 300 کانون تخصصی  فعالیت آورند که کانون های تخصصی شامل کانون وقف و نذر، کتاب و کتاب خوانی، بهداشت و درمان، مددکاری و مشاوره، خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 114 میلیاردی خادمیاران مازندرانی به محرومان در سایه امام رئوف

کمک 114 میلیاردی خادمیاران مازندرانی به محرومان در سایه امام رئوف