مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-13بين الملل

هشدار آژانس های فدرال آمریکا نسبت به افزایش خشونت و حملات در تجمعات سال نو


اف بی آی و وزارت امنیت داخلی آمریکا در اعلامیه ای نسبت به افزایش «خشونت فردی» در تجمعات مرتبط با سال نو و دیگر رویدادها هشدار داده و گفتند این کشور از زمان عملیات «طوفان الاقصی» با «افزایش» جرایم نفرت محور و دیگر خشونت ها مواجه بوده است.

- اف بی آی و وزارت امنیت داخلی آمریکا در اعلامیه ای نسبت به افزایش خشونت فردی در تجمعات مرتبط با سال نو و دیگر رویدادها هشدار داده و گفتند این کشور از زمان عملیات طوفان الاقصی با افزایش جرایم نفرت محور و دیگر خشونت ها مواجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اف بی آی و وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به احتمال بروز خشونت فردی هشدار دادند که می تواند تجمعات مرتبط با تعطیلات سال نو و دیگر رویدادهای را به دلیل تنش های ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی و حماس هدف قرار دهد.

روزنامه نیویورک پست در این باره نوشت: این آژانس های فدرال به همراه مرکز ملی ضد تروریسم، اعلامیه ای در زمینه خدمات عمومی درباره تهدید شدت یافته خشونت در زمستان پیش رو منتشر کردند.

این اعلامیه در پی هشدارها در اکتبر منتشر شده است.

در حالی که این اعلامیه و هشدارهای داده شده در پاسخ به طرح توطئه آمیز به خصوصی نبود که توسط این آژانس های فدرال شناسایی شده باشد، این نهادها گفتند سازمان های رسانه ای و تروریستی خارجی خواستار حملات فردی در آمریکا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آژانس های فدرال آمریکا نسبت به افزایش خشونت و حملات در تجمعات سال نو

هشدار آژانس های فدرال آمریکا نسبت به افزایش خشونت و حملات در تجمعات سال نو