مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:502023-11-28سياسي

افتتاحیه همایش دستاوردهای مجلس انقلابی با حضور قالیباف و حدادعادل


نشست آشنایی با اقدامات مجلس یازدهم و تبیین عملکرد مجلس انقلابی فردا توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور 400 تن از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان های کشور در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی فارس، نشست آشنایی با اقدامات مجلس یازدهم و تبیین عملکرد مجلس انقلابی صبح چهارشنبه هشتم آذر ماه توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور 400 نفر از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان های کشور در تهران برگزار می شود.

افتتاحیه این نشست با سخنرانی محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف خواهد بود و شرکت کنندگان در این همایش دو روزه با مهمترین اقدامات و مصوبات مجلس شورای اسلامی آشنا شده و بیش از 20 نماینده مجلس به ارائه بحث و توضیح عملکرد مجلس انقلابی خواهند پرداخت.

از مهم ترین مباحث ارائه شده در این دوره عملکرد تقنینی مجلس در حوزه اقنصادی، حوزه صنعت و کشاورزی و حوزه قضایی و سیاست خارجی خواهد بود و محتواهایی نظیر مسائل مربوط به شفافیت، قوانین عفاف و حجاب، قوانین مالیاتی و برنامه هفتم، قوانین اصلاح ساختار نظام بانکی، قوانین تسهیل صدور مجوز های کسب و کار، قانون اقدام راهبردی، قانون جوانی جمعیت و قانون افزایش تولید مسکن در این دوره ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه همایش دستاوردهای مجلس انقلابی با حضور قالیباف و حدادعادل

افتتاحیه همایش دستاوردهای مجلس انقلابی با حضور قالیباف و حدادعادل