مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-04بين الملل

ارتش اسراییل چگونه از هوش مصنوعی برای بمباران غزه استفاده می کند؟


روزنامه فرانسوی «لیبراسیون» درگزارشی نوشت: «ارتش اسراییل از فناوری های هوش مصنوعی برای به انجام حملات گسترده به نوار غزه استفاده می کند که می تواند تعداد تلفات غیرنظامیان در این بمباران را تخمین بزند.

- روزنامه فرانسوی لیبراسیون درگزارشی نوشت: ارتش اسراییل از فناوری های هوش مصنوعی برای به انجام حملات گسترده به نوار غزه استفاده می کند که می تواند تعداد تلفات غیرنظامیان در این بمباران را تخمین بزند.

الگوریتم های توسعه یافته توسط اسراییل یا شرکت های خصوصی یکی از مخرب ترین و مرگبارترین روش های بمباران در قرن بیست و یکم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شفقنا نوشت: لیبراسیون به نقل از روزنامه جیروزلیم پست نوشت: ارتش اسراییل با استفاده از 3 الگوریتم کیمیاگر، “انجیل” و عمق خرد، مدعی شد که اولین جنگ هوش مصنوعی را رهبری می کند.

بکارگیری الگوریتم ها ارتش اسراییل از این الگوریتم ها برای تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از داده های امنیتی و تخمین سریع تاثیرات گزینه های استراتژیک مختلف استفاده می کند.

لیبراسیون گزارش داد که ارتش اسراییل به ویژه در جنگ با نوار غزه از دو ابزار استفاده می کند: انجیل و کارخانه آتش هدف اول، پیشنهاد مناسب ترین اهداف برای حمله، در یک محیط معین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل چگونه از هوش مصنوعی برای بمباران غزه استفاده می کند؟

ارتش اسراییل چگونه از هوش مصنوعی برای بمباران غزه استفاده می کند؟