مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-28بين الملل

نیروهای اسراییلی 2 فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند


نظامیان اسراییلی که به صورت غیرقانونی وارد مناطقی در مجاورت شهر رام الله شده بودند، یک نوجوان و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فسطین اعلام کرد سحرگاه امروز (سه شنبه)، یک نوجوان و یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسراییلی در رام الله به شهادت رسیده اند.

خبرگزاری تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) به نقل از چند منبع امنیتی در این باره گزارش داد مالک ماجد عبدالفتاح دغره نوجوان 17ساله فلسطینی  بر اثر اصابت گلوله جنگی به کتف، شکم و پایش بعد از ورود غیرقانونی نیروهای اسرییلی به روستای کفر عین در شمال غرب رام الله به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش، یاسین عبدالله الاسمر جوان 26ساله فلسطینی نیز بعد از اصابت گلوله جنگی نیروهای اسراییلی به سینه اش در جریان درگیری های بامدادی در منطقه بیتونیا به شهادت رسیده است.

خبرگزاری وفا همچنین اشاره کرد طی درگیری های دیشب یک جوان 23ساله فلسطینی نیز بعد از اصابت گلوله جنگی به پایش مجروح شده است.

ورود غیرقانونی نیروهای اسراییلی به کرانه باختری و تیراندازی آن ها به جوانان فلسطینی در حالی انجام شده که منابع فلسطینی طی روهای گذشته خبر داده بودند نظامیان اسراییلی حدود 260 فلسطینی را تنها طی چند روز در کرانه باختری بازداشت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اسراییلی 2 فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند

نیروهای اسراییلی 2 فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند