مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-16اقتصادي

پیگیری کاهش سود تسهیلات بانکی مسکن ملی تحت پوشش نهادهای حمایتی در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی طرح های مسکن ملی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی کشور در حال پیگیری است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی طرح های مسکن ملی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی کشور در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، اصغر اسماعیلی افزود: تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و اداره کل راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن این گروه، برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

وی تصریح کرد: مکاتبه لازم با دفتر پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت تا برای تامین مسکن اقشار محروم و کاهش آورده نقدی آنان با واریز کمک هزینه های بلاعوض اقدام شود.

امیدواریم این کار با پیگیری استاندار و مدیران متولی امر، تسهیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در راستای کمک به متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، پیشنهاد پلکانی شدن اقساط تسهیلات طرح مذکور در زمان تقسیط به وزارت متبوع داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کاهش سود تسهیلات بانکی مسکن ملی تحت پوشش نهادهای حمایتی در زنجان

پیگیری کاهش سود تسهیلات بانکی مسکن ملی تحت پوشش نهادهای حمایتی در زنجان