مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-09اجتماعي

پیام دوربین های مشهد چیست؟


وارد فرودگاه یا ایستگاه مترو می شوید و چند لحظه بعد می بینید تصویر و مشخصات تان از دوربین های مدار بسته که دارای فناوری پیشرفته تشخیص چهره و هویت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه هم میهن، بازخوردهای منفی که بیشتر شد، فرمانداری مشهد اعلام کرد: انتشار تصاویر را متوقف کردیم.

هرچند دوربین ها در جای خودشان فعال هستند و تنها انتشار تصاویر متوقف شده است.

در مترو مشهد بنری با این عنوان نصب شده که 10 روز تا 2 ماه حبس و یا جزای نقدی از 2 تا 10 میلیون ریال برای زنانی در نظر گرفته شده که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر می شوند.

فیلم گزارش اقلیت را به خاطر دارید؟ فیلم درباره یک فناوری پیشرفته است که براساس آن مجری قانون می تواند مجرمان را پیش از ارتکاب جرم دستگیر و زندانی کند.

یک پیش فرض جالب در فیلم اسپیلبرگ و تام کروز که فلسفه اراده آزاد را به چالش می کشد.

یک چماق تئوریک در تفکرات فلسفی فیلم که مفهوم و شرایط مطلوب مورد نظرش را بر فرق اکثریتی می کوبد که انگار هیچ اراده ای برای تغییر آینده در خودشان حس نمی کنند و مجبور هستند به تقدیرشان تن بدهند.

پس اگر مجری قانون بتواند از طریق یک سیستم فناوری و نظارت روی ذهن مخاطبان شان تاثیر بگذارند که یک وضعیت فیزیکی که هنوز رخ نداده، همچنان در همان وضعیت بماند و به عبارتی یک مجرم بالق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دوربین های مشهد چیست؟

پیام دوربین های مشهد چیست؟