مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-09اقتصادي

نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه با حضور تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در تاریخ 20 لغایت 24 آذرماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری ها و دستاوردها توسط صاحبان این صنعت از جمله اهداف این موضوع نمایشگاهی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: با برگزاری این نمایشگاه علاوه بر دستیابی به اهداف تخصصی تبادل اطلاعات و تجربیات لازم و ورود فناوری های جدید به استان خوزستان، امیدواریم بازدیدکنندگان بتوانند در فضایی متنوع ضمن آشنایی با مدل ها، فناوری های جدید و رفع نیازهای خود در این مورد به طور مستقیم با تولیدکنندگان این صنعت وارد مذاکره و گفت وگو شوند و با ارائه پیشنهادهای خود بتوانند نسبت به پیشرفت و پیشبرد این صنعت مهم و اعمال سلیقه های خود در تولیدات آتی نقش مؤثری را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز برگزار می شود

نمایشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز برگزار می شود