مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-11فرهنگي

52 زن «ایران ما» را برپا کردند


نمایشگاه «ایرانِ ما» با آثار 52 زن هنرمند قرار است در کوشک باغ هنر برگزار شود؛ آثار این نمایشگاه در زمینه صنایع دستی و هنرهای سنتی است و همزمان با برگزاری این نمایشگاه سه کارگاه نیز برگزار خواهد شد.

- نمایشگاه ایرانِ ما با آثار 52 زن هنرمند قرار است در کوشک باغ هنر برگزار شود؛ آثار این نمایشگاه در زمینه صنایع دستی و هنرهای سنتی است و همزمان با برگزاری این نمایشگاه سه کارگاه نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار است 113 اثر هنری از 52 هنرمند حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به مدت هشت روز در گالری کوشک باغ هنر در معرض نمایش قرار گیرد.

تکنیک های به نمایش گذاشته شده از این هنرمندان شامل چهل تکه دوزی، تصویر سازی، کلاژ، رنگ آمیزی و رنگرزی پارچه، معرق پارچه و مطلسه دوزی است.

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، سه کارگاه با عنوان باغچه مادر بزرگ در روز سه شنبه 21 آذر، بشقاب آلمانی در روز پنج شنبه 23 آذر و جاده مستان در روز 28 آذر ماه برگزار می شود.

نمایش گروهی ایران ما با مشارکت معاونت صنایع دستی استان تهران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از 21 الی 28 آذرماه از ساعت 9 الی 17 در کوشک باغ هنر واقع در بزرگراه حقانی(غرب به شرق) خروجی کتابخانه ملی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 زن «ایران ما» را برپا کردند

52 زن «ایران ما» را برپا کردند