مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-04سياسي

بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف ریل بوده و به همین دلیل از اجرای پروژه جلوگیری شده است.

- ایسنا/قم معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف ریل بوده و به همین دلیل از اجرای پروژه جلوگیری شده است.

به نقل از شهرداری قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به پروژه بهسازی مسیر ریل راه آهن اظهار کرد: بهسازی مسیر ریل راه آهن و پروژه جمع آوری آن از مصوبات سفر رییس جمهور به قم در سال 1400 است.

وی با بیان اینکه جمع آوری، خاک برداری، زیرسازی و بهسازی مسیر به عهده شهرداری بود، افزود: اجراکننده عملیات جمع‎ آوری ریل سازمان توسعه و عمران بوده که با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان اجرایی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: طراحی پروژه انجام و پیش بینی شد تا با هدف ایجاد پیاده راه شهری و اتصال آن به بلوار پیامبر اعظم (ص) پروژه اجرایی شود و در مناسبت و ایام خاص شهروندان مناطق 2،6،4،7 و یک به بلوار پیامبر اعظم (ص) دسترسی آسان تری داشته باشند.

وی با اشاره متوقف شدن پروژه، اضافه کرد: وجود معارضان ملکی دلیلی شد تا از اجرا شدن پروژه جلوگیری و کارگاه های ساختمانی تخریب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف

بهسازی مسیر ریل راه آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین های اطراف