مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-26سياسي

برنامه های دهه اول فاطمیه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های دهه اول فاطمیه در این استان را اعلام کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های دهه اول فاطمیه در این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا روز یکشنبه پنجم آذر ماه 1402 در جمع خبرنگاران، با تسلیت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه گفت: در دهه اول فاطمیه سپاه پوش کردن ادارات و اماکن و عزاداری در مساجد و حسینیه ها در دستور کار است.

وی افزود: هر کدام از هیات های شاخص استان شب های فاطمیه به اجرا برنامه می پردازند، ضمن اینکه سخنرانی از قم و تهران نیز دعوت شدند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فردا به روایت اهل سنت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که دسته های عزاداری از مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج به سمت میدان هفت و فلکه شهدای نیروی انتظامی به عزاداری می پردازند.

موسوی نیا تصریح کرد: علاوه بر این برگزاری محافل تبیینی و کرسی های انس با قرآن در مدارس برنامه ریزی شده است و در روستاهای پرجمعیت فاقد روحانی برنامه های عزاداری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: برای دهه دوم فاطمیه موارد دیگری برنامه ریزی شده که از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه اول فاطمیه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

برنامه های دهه اول فاطمیه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد