مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-02اقتصادي

چرا مدیران در برابر برخی تصمیمات ضد بازار سرمایه ساکتند؟


در دهمین نمایشگاه کیش اینوکس و در غرفه نبض بورس میزبان حسین خزلی از کارشناسان باتجربه و به نام بازار سرمایه بودیم و گفتگویی را با ایشان داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از ، در دهمین نمایشگاه کیش اینوکس و در غرفه نبض بورس میزبان حسین خزلی از کارشناسان باتجربه و به نام بازار سرمایه بودیم و گفتگویی را با ایشان داشتیم.

از او درباره اینکه نقش رییس سازمان بورس در وضعیت بازار سرمایه چقدر است؟ یا راه حل برون رفت از مشکلات فعلی بازار سرمایه چیست پرسیدیم.

این گفتگو را بخوانید و ببینید.

  نقش رییس سازمان بورس در وضعیت بازار سرمایه چقدر است؟  حسین خزلی از کارشناسان بازار سرمایه در پاسخ به این پرسش که در ادوار گذشته نقش رییس سازمان بورس در وضعیت بازار سرمایه چقدر بوده است گفت: همان گونه که فرمودید من امسال 25 مین سالی است که در سمت های مختلف حضور داشتم و فقط 20 سال است که مدیر هستم.

واقعا و انصافا توقعی که افکار عمومی و برخی رسانه ها از رییس سازمان دارند اشتباه است.

    او ادامه داد: مگر نرخ حامل های انرژی دست رییس سازمان است؟ یا مگر رییس سازمان درخواست فعالان بازار سرمایه را کم منعکس کرده است؟ مگر سیاست های بین المللی کشور و حتی بودجه ای که در مجلس تصویب می شود دست رییس سازمان بورس است؟    خزلی اظهار داشت: صدای سازمان بورس، صدای کوچکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مدیران در برابر برخی تصمیمات ضد بازار سرمایه ساکتند؟

چرا مدیران در برابر برخی تصمیمات ضد بازار سرمایه ساکتند؟